W dniu 26 marca br. w naszej siedzibie przy współpracy z firmą FiM Consulting Sp z o.o. z Warszawy odbyło się bezpłatne seminarium pt. „Jak zwiększać sprzedaż i sięgać po zysk, którego nie widać?
Seminarium oparte było wyłącznie na praktycznych przypadkach polskich przedsiębiorstw produkcyjnych i dystrybucyjnych, które w pełni doświadczyły efektów wdrożenia systemowego zarządzania zyskiem. Przedstawiono rzeczy nie oczywiste, które inspirująco wpływają na ludzi, zmieniają ich podejście, postawę oraz zmieniają systemy planowania i podejmowania decyzji.
W czasie seminarium poszukiwano odpowiedzi na pytania:
Czy na produkcie tracę, czy zarabiam?
Czy największy Klient na pewno jest najlepszym Klientem?
Jaki jest potencjał wzrostu zysku mojej Firmy i gdzie leży?
Czy każde zlecenie jest opłacalne?
Seminarium poprowadził Piotr Skrzypczak– absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Posiada rozległą wiedzę na temat funkcjonowania przedsiębiorstw. Ponad 22 lata doświadczeń w sprzedaży i marketingu w renomowanych firmach krajowych i zagranicznych, w tym 15 lat pracy na stanowisku Dyrektora Handlowego, a następnie Dyrektora Generalnego / Prezesa w firmach duńskich i niemieckich. Ostatnie 4 lata jako Prezes Zarządu Spółki Akcyjnej. W ramach realizowanych projektów pełnił m.in. funkcję Dyrektora Handlowego firmy Wkręt-met Klimas, zarządzając strukturą sprzedaży złożoną z 8 dyrektorów regionalnych i ponad 100 handlowców. Przez prawie dwa lata współpracuje z firmą Ferax i Wola– marki GATTA i WOLA, budował od podstaw proces sprzedaży firmy w kanale nowoczesnym, optymalizował kanał tradycyjny i sprzedaż eksportową. Posiada doświadczenie w restrukturyzacji firm, optymalizacji procesów, wprowadzaniu na rynek nowych produktów, sprzedaży, reklamie, dystrybucji oraz zarządzaniu ludźmi. Wykonywane zadania: podnoszenie wartości firmy, wzrost rentownej sprzedaży.